Nieuws

Hier delen we alle backstage nieuwtjes en dit-moet-je-echt-even-lezen memo's om volledig in the mood te komen voor alles wat Museumnacht Maastricht heet!

Voorpret, het ultieme en allesomvattend Nederlandse woord voor dat hartverwarmende gevoel van plezier, vreugde en opwinding in voorbereiding of afwachting van iets leuks dat nog moet plaatsvinden. Museumnacht Maastricht staat er bekend om! Wil je ook delen in dit gevoel? Scroll dan snel naar onder!

Art_Appetizer_MuseumnachtMaastricht_header_programme-c69f82a5.png
21 sep 2021 10:00
Over een maand is het eindelijk zover: de anders-dan-anders en dat-smaakt-naar-meer Art Appetizer van Museumnacht Maastricht!
6 mei 2021 10:00
Noteer in je agenda alvast een 'Save the Night' op vrijdag 22 oktober 2021, want dan zet Museumnacht Maastricht haar tanden in een smaakvolle Art Appetizer. Zoals altijd; verwacht niks (normaals) behalve alles (anders)!
I_never_promised_you_a_rose_garden-6dc10f26.jpg
29 jun 2020 09:00
Lees hier de laatste COVID-19 update van Museumnacht Maastricht!